مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-06سياسي

آغاز دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس  در خراسان جنوبی


سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، گفت: دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس از نیمه مهرماه آغاز و در 105 مدرسه این استان در حال برگزاری است.

- آغاز دوازدهمین دوره طرح ملی"دادرس" در خراسان جنوبی ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، گفت: دوازدهمین دوره طرح ملی "دادرس" از نیمه مهرماه آغاز و در 105 مدرسه این استان در حال برگزاری است.

مجتبی ابوالقاسمی، امروز دوشنبه 15 آبان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ملی دادرس در سالجاری بصورت حضوری و در 105 مدرسه برگزار می شود، گفت: این طرح برای دانش آموزان متوسطه اول(هفتم، هشتم و نهم) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: طی این آموزش ها تعداد 1500 نفر دانش آموز در استان، آموزش های مربوط به طرح دادرس شامل امداد و کمک های اولیه (احیای قلبی ریوی، آتل بندی و بانداژ، حمل مصدم و چادرزنی)، اطفای حریق، پناهگیری و خروج اضطراری را به منظور کسب آمادگی جهت مقابله با آسیب های ناشی از حوادث سوانح فرا می گیرند.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این مسابقات در سه مرحله درون مدرسه ای، منطقه ای و شهرستانی برگزار می شود، افزود: این مسابقات تا اواخر بهمن ماه 1402 برگزار می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس  در خراسان جنوبی

آغاز دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس  در خراسان جنوبی